Visitors

wtorek, 18 czerwca 2013

~~~Note in Polish today~~~

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award ! I to aż dwa razy :) .
Cytując:
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Więc razem mam 22 pytania do odpowiedzenia :D . W końcu mam trochę czasu! :)

Nominowane blogi to :

1. Dlaczego postcrossing? 
Zawsze chciałam poznawać ludzi z innych krajów i tym samym oderwać się trochę od rzeczywistości!
2. Jaka jest Twoja ulubiona pocztówka? (pokaż ją)
Chyba ta :). Lubię samoloty, poza tym było mi bardzo miło, bo ktoś wysłał mi ją całkiem bezinteresownie:).

3. Jaki rodzaj pocztówek lubisz najbardziej?
Chyba wszystkie :). Ale tak naj-naj bardziej, to świątynie:)
4. Ile masz pocztówek w swojej kolekcji?
Dawno nie liczyłam, pewnie około 500.
5. Z jakiego kraju chciałabyś/chciałbyś dostać pocztówkę?
Z Korei Północnej! 
6. Jaki jest najciekawszy wpis na pocztówce którą otrzymałaś?
Pewna pani z Holandii drobnym maczkiem wpisała całą historię swojego życia :). Niecodzienny wpis, ale było mi miło, że ktoś tak się rozpisał.
7. Z jakiego kraju lubisz dostawać kartki?
Z krajów Bliskiego Wchodu, zwłaszcza z Iranu czy np: Krajów arabskich jak Oman czy Bahrajn . 
8. Czym się interesujesz?
Wszystkim po trochę :D. Na pewno innymi kulturami , zwłaszcza językami.
9. Twój idol? 
Obecnie nie ma takiej osoby... Chociaż właściwie- moi rodzice :).
10. Jaką książkę, film, piosenkę polecasz mi przeczytać/obejrzeć/przesłuchać?
Książkę- "Opowieści o niewidzialnym" Schmitta. Film- "Requiem dla snu", pewnie znasz :) .
11. Ulubiony cytat?
"Każdy swojej miłości
pragnie — pijany czy trzeźwy;
i dom miłości jest wszędzie —
w meczecie i w synagodze."
 ***

1. Twój ulubiony kraj ?
Iran ♥
2. Twoja największa pasja gdyby , odpukać postcrossingu nie było?
Nauka języków obcych :)
3. Ulubiona książka?
"Wszystkie jesteście niewierne", o Afganistanie. Niezwykle przejmująca. 
4. Miasto, które polecasz do odwiedzenia w Polsce ?
Powiedziałabym Szczecin, ale nie będę kłamać :D. Polanica Zdrój :)!
5. Lubisz jakiś sport?
Hmm.. gimnastykę artystyczną.
6. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Odwiedzić wszystkie kraje świata ♥ Bez wyjątku.
7. Twoja ulubiona pocztówka ?
Już wstawiłam wyżej, tę z samolotem :). 
I oczywiście wszystkie moje kartki z Iranu, ale ostatnio już nie piszę z Irańczykami- podobno poczta u nich bardzo podrozała!
8. Dlaczego akurat postcrossing ?
Któż z nas nie chciałby mieć całego świata w pudełku? :)
9. Lubisz podróżować ?
Uwielbiam ! Nie podróżuję zbyt wiele, ale mam nadzieję to nadrobić
10 Masz jakieś zwierzęta ? Jeśli tak opowiedz coś o nich :)
Nie mam :(
11. Twoje ulubione polskie danie ?
Pierogi , a jakże :D 


Moje pytania do Was! :)

1. Skąd była pierwsza pocztówka?
2. Jakie najbardziej niesamowite kraje udało Ci się "zdobyć"? Pocztówkowo oczywiście:)
3.Kolekcjonujesz coś?
4.Jakie kraje udało Ci się odwiedzić?
5.Który kraj ma najlepszą kuchnię! :D
6.Jak widzisz siebie za 30 lat?
7. Ile najdłużej szła Twoja kartka?
8.W którym polskim mieście czujesz się najlepiej?
9.Najpiękniejsze znaczki, jakie posiadasz? (na pocztówce)
10. Jaka jest najnudniejsza książka, jaką czytałeś/aś?
11.Dlaczego zdecydowałeś/aś się udokumentować swoją pasję na blogu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz